Όλοι μας χρειαζόμαστε χρόνο με τον εαυτό μας και μόνο! (αδιαπραγμάτευτο)



“Θέλω τον προσωπικό μου χρόνο”! Αν η φράση αυτή σου ακούγεται σαν δικαιολογία ή αφορμή χωρισμού τότε μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις.

Όλοι μας χρειαζόμαστε χρόνο με τον εαυτό μας και μόνο, κάνοντας πράγματα που μας ευχαριστούν και μας ξεκουράζουν. Δε σημαίνει πως δεν αγαπάς το σύντροφο ή τα παιδιά σου, ούτε πως τους παραμελείς αν επιλέξεις να έχεις έστω και λίγο προσωπικό χρόνο για εσένα. Στην πραγματικότητα, μάλιστα, τον έχεις ανάγκη. Τσέκαρε την παρακάτω λίστα με τους λόγους που αξίζεις και χρειάζεσαι χρόνο για τον εαυτό σου και ξεκίνα την εφαρμογή των συμβουλών από σήμερα κιόλας!


Σημείωση: Οι υπερωρίες και οι υποχρεώσεις δεν είναι δικαιολογίες. Όλα γίνονται με σωστή ιεράρχηση, πρόγραμμα και καλή διάθεση!


6 καλοί λόγοι για να έχεις προσωπικό χρόνο

#1 Δουλεύεις σκληρά, ότι κι αν κάνεις!

Ένας από τους λόγους που χρειάζεσαι ελεύθερο χρόνο είναι πως δουλεύεις σκληρά – ακόμη κι αν είσαι άνεργη ή ασχολείσαι με τα οικειακά! Είτε είσαι γυναίκα καριέρας, φοιτήτρια, ελεύθερη επαγγελματίας, άνεργη ή απλά μαμά, το σίγουρο είναι πως εργάζεσαι σκληρά και έχεις ευθύνες, είτε αυτό σημαίνει επαγγελματικές, οικογενειακές, διάβασμα, ανατροφή παιδιών ή απλά αναζήτηση εργασίας. Δε δικαιούσαι λοιπόν λίγο χρόνο για εσένα κατά τη διάρκεια της ημέρας για να χαλαρώσεις, να ηρεμήσεις και να κάνεις όσα σε ευχαριστούν;


#2 Ο προσωπικός χρόνος σε βοηθά να ανασυγκροτηθείς

Είναι κάτι αντίστοιχο με τις… διακοπές. Θυμήσου πόσο αναζωογηονημένη γυρνάς από τις διακοπές. Νιώθεις σαν να σου έχει φύγει ένα βάρος και σαν να έχεις πετάξει από πάνω σου μερικά χρονάκια, νιώθωντας φρέσκια, νέα και ευδιάθετη. Πώς θα σου φαινόταν να έχεις αυτή την αίσθηση πιο συχνά; Θα μου πεις, που χρόνος, λεφτά κι άδεια για συχνές διακοπές για να σου απατήσω πως το ίδιο αποτέλεσμα μπορείς να έχεις και με πιο απλούς τρόπους, απλά προσφέροντας στον εαυτό σου την πολυτέλεια του… προσωπικού χρόνου. Ξέχνα για λίγο τα προβλήματα και το φόρτο εργασίας, ξέχνα τα όλα και καθάρισε το μυαλό σου από τις τοξικές σκέψεις. Κάνοντάς το αυτό σε καθημερινή βάση θα αποκτήσεις μια νέα προοπτική για όλα τα ζητήματα και ποιότητα ζωής.

#3 Είναι μια ευκαιρία να απαλλαγείς από το στρες

Το άγχος δεν είναι καλό – το ξέρεις – αλλά τι κάνεις γι΄αυτό; Εκτός από την κακοκεφιά και τα διάφορα δεμρατικά, αναπνευστικά ή άλλα προβλήματα που μπορεί να σου προκαλέσει, το άγχος μπορεί επίσης να σταθεί εμπόδιο στην προσωπική σου ανέλιξη κι ευτυχία. Μήπως λοιπόν να το καταπολεμούσες; Η χαλάρωση και ο προσωπικός χρόνος είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους, πίστεψέ μας. Δώσε στον εαυτό σου την ευκαιρία να ξεχαστεί και κάνε κάτι που λαχταράς. Δες την αγαπημένη σου σειρά ξανά και ξανά, διάβασε ένα βιβλίο, κάνε ένα χαλαρωτικό μπάνιο με αιθέραια έλαια, πήγαινε κομμωτήριο, φτιάξε νύχια, κανόνισε βολτούλα ή ρίξε το στη ζαχαροπλαστική. Με άλλα λόγια κάνε ότι ποθεί η καρδούλα σου!

#4 Κερδίζεις σε υγεία

Η υπερκόπωση και το διαρκές τρέξιμο, σε συνδιασμό με το άγχος μπορούν να υποσκάψουν με ποικίλους τρόπους την υγεία σου, με πρώτο και κύριο το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Όντας αγχωμένη γίνεσαι ευάλωτη σε ιώσεις και ασθένειες κι αυτό είναι μόνο το ένα σκέλος του προβλήματος, αφού εκτός από τη σωματική, δοκιμάζεται και η ψυχική σου υγεία. Κάνε συναισθηματική αποτοξίνωση – μλάθε τον τρόπο κάνοντας κλικ εδώ – και ξεκίνα να απολαμβάνεις τον προσωπικό σου χρόνο, όσο κι αν είναι αυτός!

#5 Το να θέλεις προσωπικό χρόνο δεν είναι εγωιστικό, είναι ανάγκη

Δουλειά, σπίτι, οικογένεια, φίλοι, νιώθεις πως όλοι σε καταπιέζουν; Αν δε φροντίζεις να κάνεις πράγματα για τον εαυτό σου, κάτι τέτοιο είναι απόλυτα φυσιολογικό και φυσικό. Όλοι μας έχουμε ανάγκη να μείνουμε έστω και λίγο μόνοι, να ηρεμήσει το μυαλό και να ανασυγκροτηθούμε. Καλή η κοινωνικότητα και οι οικογενειακές δραστηριότητες, χρειάζεσαι όμως και τον προσωπικό σου χρόνο.

#6 Το γυμναστήριο δε μετρά (τουλάχιστον για κάποιους)

Άσκηση και γυμναστήριο δε μετρούν στον προσωπικό χρόνο, τουλάχιστον για εμένα κι όλες τις λοιπές “τεμπελίτσες” με την άσκηση. Η γυμναστική έχει πολλά οφέλη για την υγεία και τη γραμμή μας αλλά πώς μπορεί να θεωρηθεί χαλαρωτική όταν ρίχνεις ιδρώτα πάνω στο διάδρομο και αγκομαχάς να σηκώσεις τα βάρη; Και μπορεί για κάποιους η έντονη αθλητική δραστηριότητα να είναι ανάμεσα στις πιο ευχάριστες δραστηριότητες – όχι όμως για όλους, οπότε αν είσαι κι εσύ ανάμεσα στις τεμπέλες πάτα πόδι και ξεξαθάρισέ το, η γυμναστική γίνεται για λόγους υγείας κι ευεξίας και δε σου κλέβει από τον προσωπικό σου χρόνο στον οποίο θα επιλέξεις κάποια άλλη δτραστηριότητα.


Πηγή


Μπες κι εσύ στην παρέα μας στο Facebook. Σε περιμένουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια